Tuesday, January 29, 2013

# Penat & Sedih #

Salam, all! We meet again. This time I'm going to write a little about what happen to me 28/1/2013. It was not a very pleasant day for me, well at first ingat jadual kelas hari ni macam packed gila tapi semuanya buatkan aku jadi STRESS~SS ! Mana tak-nya, dari pagi ada kelas sampai-lah ke petang. Nasib baiklah kelas LAW tak ada.

Bila kelas LAW tak ada, aku macam bolehlah relax sikit. Tapi the facts is, aku makin STRESS~SS ! Mestilah, tetiba malam boleh ada kelas ganti pula. Hhmmm.. Tak apalah, demi cinta aku yang mendalam dekat ilmu itu, aku pergilah menghadap muka lecturer kesayangan aku tu.

Sayang sangat ke? HAHA! (kelakar kejap, nak gelak) Sayang-lah juga. Sebab kerana lecturer-lah kami mampu mendapat ilmu dengan lebih banyak. And for your information, sebelum pergi kelas MKT malam tadi, aku sempatlah belek dekat world wide web untuk mencari meanings bagi satu last sub-topic for chapter three in MKT.

Alhamdulillah kerana berkat broadband June and internet signal yang sangat comel, aku dapatlah apa yang aku nak cari tu. Pasal Problems of Public Relations Consultancy Services @ apa kelemahan perkhidmatan perundingan PR. Credit to blog lecturer yang menyediakan nota ringkas tu. Thank you very much, Ms Sonam.


Huh~ Done with the good part, now the sad part. Tapi sebelum tu, aku nak doakan hati sesiapa yang tak nak pergi kelas LAW tu supaya dibuka dan dilapangkan untuk meringankan kaki dan rajin-rajinlah pergi ke kelas LAW tu. Dah dekat 2 minggu punya kelas skip tau. Ni yang aku paling STRESS~SS !

Okay, done with all that.
Cukuplah setakat ini wahai blog aku yang aku sayang. As-salam Alaikum.

2 comments:

7-one =) said...

hahaha..
OMG..
xkan la kot..???
haha..
so gud luck too u..
kikikik

A said...

kau jangan bagtau orang lain plak. aku yang dapat malu besar nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...