Saturday, January 5, 2013

# 2013 #

Salam. Selamat tengah hari. Berakhir sudah tahun 2012. Tahun di mana orang putih duk kate kiamat tarikh 21.12.2012. Alhamdulillah, Allah masih mahu memanjangkan usia bumi untuk kita beramal ibadat dan beriman kepada-Nya.

Tahun 2013 disambut baik oleh seluruh pelusuk umat manusia di dunia. Aku tak heran sangat dengan New Year's Eve ke Happy New Year or  bunga api yang berdentum-dentam dekat padang-padang or dekat TV tu. Sebab benda-benda tu semua aku dah tengok. Naik jemu aku dibuatnye.

Okay-lah. Malas nak citer pasal sambutan tahun baru. Bukan ape, aku dah tak punye passion and commitment dekat sambutan tahun baru tu. Malasnye. Minggu depan dah masuk Test 1. Memandangkan time semester 3 tu cutinye sebulan, semester ni sutinye panjang lah sikit. Tapi! Waktu untuk study sangatlah pendek.

Sebabnye, awal bulan 2 masuk Test 2. Kalau aku tak sedar lagi, dalam bulan 3 nanti kami bakal menghadapi saat getir itu lagi. FINAL EXAM! Arghhhh! Stress~sss! Dah la LAW baru belajar bab Contract, belum masuk bab yang seterusnye.

Aku harap Test 1 and Test 2 nanti aku dapat jawab dengan penuh tumpuan. Oh! Biar betik ni. Aku dah masuk 20-an. Tak sangke aku. Dulu, time sekolah suke menganjing abang aku dengan kakak-kakak long aku dah tua. Sekarang aku pulak akan menjalani kehidupan seorang 20-an.

Muda lagi. Harap nanti dapat jodoh dengan lelaki yang bagus. Hehehe... (Gatal pulak.)

Sudah cukup-lah. Trimas!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...