Sunday, February 3, 2013

# Good Luck, Friends! #

Assalamualaikum, my beloved friends. I dedicated this entry to all my classmates and to whom ever that I know or that who knew me. Untuk kali ni, aku nak post pasal Test 2 kita yang akan tiba tak lama lagi ni. Se-mat~! Test lagi sehari, aku boleh duk menaip penuh semangat kat blog ni.

Okay-lah, kawan-kawan aku yang aku sayangi dan kasihi sekalian, untuk Test 2 ni aku wish korang a very Good Luck bila nak jawab, Happy Studying and bagi yang belum settle dengan slip, moga dilancarkan urusan nak men-settle-kan slip korang tu.

Test 2 kali ni macam mencabar sikit, sebab first paper je dah subjek membaca and of course-lah kena mengarang and memerah otak nak menjawab soalannya. Tak mengapalah, aku akan berusaha untuk menjawab segala dengan berkat dan usaha aku study and memahamkan apa yang perlu.

My housemates, dear, der. Aku harap korang janganlah STRESS sangat ye, kalau korang STRESS nanti aku pun ter-ikut STRESS sekali. So, hope korang dapat study and menjawab soalan-soalan Test 2 ni dengan tenang and teratur. AMIN~~ ^__^

Jadual Test 2 :

ISNIN : 9.00-10.00 pagi MKT310
SELASA : 4.00-5.30 petang FIN242
KHAMIS : 9.00-10.30 pagi MGT300
JUMAAT : 10.30-11.30 pagi ACC116

Sudah, selamat jalan. Terima kasih~!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...